Osaava asiakaspalvelu -tutkintomallinen asiakaspalvelukoulutus

Osaava asiakaspalvelu–koulutus tarjoaa energiayhtiölle mahdollisuuden kehittää henkilöstönsä osaamista ja asiakaspalvelutaitoja. Koulutuksen pääkohderyhmänä ovat energiayhtiön asiakaspalveluhenkilöt. Koulutus soveltuu myös pienasiakasmyynnissä, erilaisissa toimistotöissä sekä teknisissä asennustöissä työskenteleville henkilöille, joilta edellytetään asiakasrajapinnassa tarvittavia tietoja ja taitoja.

Koulutus koostuu useammasta osakokonaisuudesta. Kokonaisuuksia voivat olla esimerkiksi:

  • kodin sähkön käyttö,
  • energiansäästö ja ilmasto,
  • lämmitystavat, lämpöpumput, energiatodistus
  • sähköturvallisuus,
  • sopimusehdot ja
  • asiakaspalvelu- ja myyntitaidot.

Koulutus koostuu, yhtiökohtaisesta räätälöinnistä riippuen, n. 3-5 puolen päivän tai päivän mittaisesta tilaisuudesta.

Koulutuksessa olleet henkilöt suorittavat kokonaisuuden lopuksi kokeen. Kokeen läpäisseille myönnetään todistus koulutuksessa läpi käytyjen asiakokonaisuuksien hallitsemisesta ja hyvistä asiakaspalvelutaidoista. 

 

   Adato Energia Oy

Postiosoite:

Käyntiosoite:

Sähköpostiosoite:

PL 100, 00101 Helsinki
Fredrikinkatu 51-53 B 5. krs, 00100 Helsinki
p. 09 5305 2700, f. 09 5305 2800
etunimi.sukunimi@energia.fi