Sähköinen asiakasviestinnän ratkaisu

Kuluttajat odottavat yrityksiltä panostusta nykyaikaiseen viestintään ja asiakaspalveluun. Siihen kuuluu vapaus valita tiedonhaun aika ja paikka.

Asiakaslehti on yksi energiayhtiön tärkeimmistä kanavista suhteessa kuluttajaan. Paperinen lehti palvelee perinteiseen tapaan kotona. Sähköinen lehti puolestaan on luettavissa tietokoneella, tabletilla tai puhelimella. Se palvelee asiakasta silloin, kun hän itse haluaa ja antaa kuluttajalle mahdollisuuden myös aktiiviseen vuorovaikutukseen. 

Adaton sähköisen asiakasviestinnän palvelu sisältää yhtiökohtaisesti muunneltavan kokonaisratkaisun asiakasviestinnän toteuttamiseksi. Valmiiden artikkeleiden lisäksi palveluun on helppo lisätä yhtiökohtaisia uutisia - tarpeen tullen välittömästi.

Sosiaalinen media täydentää sähköisen lehden näkyvyyttä ja aktivoi asiakkaita yhtiön asioiden seuraamiseen. Facebook ja Twitter päivittyvät automaattisesti lehden sisällöllä ja palveluihin voi lisätä helposti myös muuta ajankohtaista materiaalia.

Uutiskirjeohjelmalla sähköisen lehden saa lähetettyä suoraan asiakkaan tietokoneelle. Uutiskirjeellä saa hoidettua myös yrityksen muun tiedotustarpeen omilla yhtiökohtaisilla uutiskirjepohjilla. Sähköinen lehti täyttää energiatehokkuusviestinnän vaatimukset.

 

   Adato Energia Oy

Postiosoite:

Käyntiosoite:

Sähköpostiosoite:

PL 100, 00101 Helsinki
Fredrikinkatu 51-53 B 5. krs, 00100 Helsinki
p. 09 5305 2700, f. 09 5305 2800
etunimi.sukunimi@energia.fi