arrow_backward Uutisarkisto

Adaton viestintäpalvelu on FinDHC:n Rantasen mukaan kaivattu apu monille lämpöyhtiöille

FinDHC:n tuore toiminnanjohtaja Asmo Rantanen kannustaa lämpöyhtiöitä panostamaan asiakasviestintään.

”Kaukolämmön brändiä rakennetaan pala palalta, yhteistyössä alan toimijoiden kanssa.

FinDHC haluaa kirkastaa kaukolämmön imagoa ja tehdä siitä Suomen haluttavimman lämmitysmuodon. Yhdistyksen ja palveluiden tarjoajien aktiivinen toiminta on tärkeää. Lämpöyhtiöiden rooli on kuitenkin oleellisin, sillä heillä on suora yhteys asiakkaaseen.

Asiakkaat kaipaavat itseään hyödyttävää ja kiinnostavaa tietoa kaukolämmöstä. Aktiivisen ja laadukkaan viestinnän toteuttaminen on kuitenkin haaste. Adaton tarjoama apu asiakasviestinnän sisällön tuotantoon ja monikanavaiseen toteutukseen on kaivattu apu monille lämpöyhtiöille. FinDHC näkee asiakasviestinnän kehittämisen niin tärkeäksi kaukolämmön haluttavuutta edistäväksi tekijäksi, että se haluaa olla edistämässä palvelun käyttöönottoa alan yrityksissä.”

Yhdistyksen jäsenyritykset saavat tuntuvan 15 % alennuksen viestintäpalveluista!