arrow_backward Uutisarkisto

Alan myllerrykset myllertävät myös asiakaspalvelun

Energia-alan myllerrykset heijastuvat voimakkaasti myös asiakaspalveluun. Myyntipanoksia kasvatetaan ja uusia palvelukanavia otetaan käyttöön. Tämän lisäksi alalla haetaan ihan uudenlaisia ratkaisuja koko asiakaspalvelun toteuttamiseksi. Nämä myllerrykset ottavat koville myös henkilöstön näkökulmasta. Epävarmuudesta, uuden oppimisesta, kiireestä ja joustamisvaateista on tullut osa jokapäiväistä työtä.

Kohderyhmän omasta toiveesta olemme luoneet seminaarin energia-alan asiakaspalvelun suunnittelusta, toteuttamisesta tai kehittämisestä vastaaville henkilöille. Asiakaspalvelun johtaminen -seminaarissa tarjotaan mahdollisuus vertaistukeen ja verkostoitumiseen. Lisäksi paneudutaan asiakaspalvelun toteuttamisen vaihtoehtoihin, tiimin vetämiseen ja asiakaskokemuksen mittaamiseen. Uusia ideoita tarjoillaan myös digitalisaatioon ja palvelumuotoilun hyödyntämiseen liittyen.