arrow_backward Uutisarkisto

Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarista verkostoitumista, ajankohtaisaiheita ja inspiraatiota!

Asiakaspalvelun uusi aika seminaarissa (9.11-10.11, Helsinki) keskustellaan mm. asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, alaa koskevasta lainsäädännöstä sekä miten kehittää asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän.

Energia on ollut merkittävä yhteiskunnallinen puheenaihe tänä vuonna ja tämän vaikutus näkyy yhtiöiden asiakaspalveluissa. Asiakaspalvelun uusi aika -seminaarissa käsitellään monipuolisesti ajan ilmiöitä myös käytännön esimerkkien kautta. Seminaarissa kuulet muun muassa Energiateollisuuden vastuullisuushankkeesta sekä monipuolisesti lainsäädännön tuomista velvotteista asiakaspalveluun. Käytännön esimerkkien lisäksi luvassa on vinkkejä vuorovaikuttamiseen haastavissa työtilanteissa

Mielenkiintoisen ja monipuolisen ohjelman lisäksi seminaari tarjoaa mahdollisuuden verkostoitumiseen ja keskusteluun kollegoiden kanssa.

Tervetuloa!

Linkki ilmoittautumiseen

Asiakaspalvelun uusi aika
9.-10.11.2022 Crowne Plaza Helsinki

Ajankohtaisaiheina mm.

Energiansäästö -kansalaiskampanja, energiayhteisöjen hyvityslaskennan toteuttaminen ja asiakasviestintä, vastuullisuus energia-alalla, Datahubin hyödyntäminen asiakaspalvelun kehittämisessä, sekä asiakaskokemuksen strateginen merkitys monikanavaisessa, digitaalisessa maailmassa. 

 

Tilaisuudesta sanottua: 

”Todella hyvä tilaisuus verkostoitua muiden samoissa tehtävissä toimivien kanssa ja
saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi luentojen pohjalta.”