Energia-alan asiakastyytyväisyysmittaukset ovat lähteneet vauhdilla käyntiin ja tutkimuksia on tehty jo monille yhtiöille. Mukana ovat esimerkiksi kaikki suuret kaupunkiverkkoyhtiöt. Toteutusaikataulua haluttiin tänä vuonna aikaistaa, jotta myös tulokset saataisiin käyttöön hyvissä ajoin, tulevan vuoden suunnittelua tukemaan.
Mikäli teidän yhtiö haluaa teettää tutkimusta omassa asiakaskunnassa ja siten osallistua alan vertailuun, on tämä vielä mahdollista. Yhtiöistä tulleiden toiveiden mukaisesti otamme ilmoittautumisia vastaan vielä elokuun ajan. Mikäli hallituksenne tai johtoryhmänne ei siis ehtinyt tekemään osallistumispäätöstä ennen kesälomia tai ilmoittautuminen yksinkertaisesti unohtui, niin ei hätää. Ehditte vielä mukaan.
Tutkimus on mahdollista toteuttaa sähkön myynnin, sähkön siirron, kokonaistoimituksen (sisältäen sekä sähkön myynnin että siirron) tai kaukolämmön asiakkaiden keskuudessa. Sähkönpostin liite avaa tarkemmin toteutustapaa, kysymyslomaketta, hinnoittelua ja aikataulutusta.
Tutkimukset toteutetaan IROResearch Oy:n toimesta. Käytännön organisoinnin hoitaa Adato Energia Oy. Lisätietoja tutkimuksesta saa Minna Laitiselta, minna.laitinen@energia.fi, p. 050 3012 527.