arrow_backward Uutisarkisto

Inhimillisyyttä sähköverkkoyhtiön asiakasviestintään

Sähköverkkoyhtiöiden viestintä aktivoituu monesti häiriötilanteessa. Häiriöviestintä on tärkeää, mutta asiakasviestinnän tulee olla muutakin kuin sähkökatkoista ja niiden korjaamisesta kertomista. Verkkoyhtiöiden viestintä lisää asiakkaiden ymmärrystä. Uusi, verkkoyhtiöille tarjottava ratkaisumme tuo paitsi asiantuntevan, myös inihmillisen kulman asiakasviestintään.

Viestinnällinen vahvuutemme on alan osaaminen ja mahdollisuus hyödyntää tuoreinta tietoa. Viestintäratkaisumme joustavat yhtiöiden tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Käytettävissä olevat resurssit vaikuttavat siihen, millaiseksi meidän tuottamien viestintäpalveluiden ja yhtiön oman työn suhde muotoutuu. Asiakasviestinnän suunnittelun ja toteuttamisen konseptointi auttaa yhteistyön määrittelyssä.

Mielestämme viestintä on mahdollisuus, jonka voimaa ei kannata jättää hyödyntämättä. Oletko kanssamme samaa mieltä?