arrow_backward Uutisarkisto

Asiakkaat kertovat: Adato on asiantunteva, ajankohtainen ja palveluhenkinen

Adato Energian asiakaskyselyn tulokset vuodelta 2017 kertovat, että kokonaistyytyväisyys toimintaamme on korkeammalla tasolla kuin kertaakaan viimeisen viiden vuoden aikana. Kouluarvosana-asteikolla saimme kokonaisarvosanaksi 8,43 (2016: 8,34). Myös suosittelu on kasvanut selvästi ja asiaa kuvaava Net Promoter Score (NPS) nousi tasoon 51 (2016: 43).

Adaton toiminnassa arvostetaan korkeimmalle asiantuntemusta, palveluhenkisyyttä, ajankohtaisuutta sekä kykä vastata asiakastarpeisiin. Kysyttäessä asiakkaille tärkeimpiä ominaisuuksia nousevat kolme asiaa ylitse muiden: asiantuntemus, kyky vastata asiakastarpeisiin ja ajankohtaisuus.

Asiakastoiveiden mukaisesti olemme edelleen lisänneet webinaaritarjontaamme ja uusilta verkkosivuiltamme löytyvät myös kaikki aikaisemmat webinaarimme. Lisäksi olemme laajentaneet asiakaspalautteen perusteella tuotantopuolen koulutusvalikoimaamme. Asiakasviestinnän ratkaisumme tyytyväisyys on selvästi noussut edellisestä vuodesta ja on edelleen kehitystoimintamme fokuksessa. Aiomme myös uudistaa Energiauutisten ulkoasua sekä printissä että verkossa. Tietopalveluistamme kaukolämpö- ja sähköverkkoekstran hakutoimintaa parannetaan käytettävyyden ja laajuuden osalta.

Haluamme kiittää nöyrästi saamastamme palautteesta ja todeta, että olemme selvästi tehneet oikeita asioita. Haluamme kuitenkin edelleen kehittää toimintaamme ja palveluvalikoimaamme niin, että se myös tulevaisuudessa vastaa asiakkaidemme tarpeita. Tätä varten saamamme palaute on ensiarvoisen tärkeää tulipa se mistä kanavasta tahansa: tällaisten kyselyiden muodossa, tilaisuuksiemme palautteen kautta tai asiakastapaamisissamme.

Kertokaa meille siis jatkossakin tarpeistanne ja ideoistanne – niitä arvostetaan!

Kynäilijä:
Toimitusjohtaja Jan Wikström