arrow_backward Uutisarkisto

Kutsu energiayhtiöiden asiakastutkimukseen 2021

Toteutamme jälleen energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin kanssa. Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, siirtoa, kokonaistoimitusta tai kaukolämpöliiketoimintaa koskien.

Vuoden 2020 tutkimuksen mukaan energiayhtiöiden asiakastyytyväisyys kääntyi selkeään nousuun kaikilla tutkituilla osa-alueilla. Jatkuuko nouseva trendi tänäkin vuonna? Nyt on oiva mahdollisuus tulla mukaan selvittämään oman yhtiösi asiakastyytyväisyys sekä verrata ja kehittää yhtiösi asemaa suhteessa energia-alan muihin toimijoihin.

Tutkimuksella kartoitetaan energiayhtiöiden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä sekä koko toimialan vahvuuksia ja kehittämiskohteita. Tutkimuksen keskeinen sisältö on kaikille yhteneväinen ja siinä painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta energiayhtiöönsä. Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus.

Tarjoamme kahta erilaista asiakaskokemuksen tutkimusmallia: Basic ja Premium. Innolink, Adato ja energiayhtiöiden edustajat muodostavat ohjausryhmän, joka määrittelee kaikille yhteisen Basic-tutkimuksen sisällön. Basic-tutkimuksen sisältö pohjautuu perustaustatietoihin ja se toimii myös Premium-kokonaisuuden runkona. Premium-mallin valinneiden yhtiöiden asiakastutkimukset räätälöidään yhtiökohtaisesti.

Ilmoittautuminen on mahdollista huhtikuun loppuun saakka (minna.laitinen@energia.fi, 050 3012 527). Tutkimussuunnittelu aloitetaan toukokuun alussa. Aikaistettu aikataulu mahdollistaa tulosraportoinnin ennen tulevan vuoden suunnittelua. Kerromme miellämme lisätietoja ja autamme sopivimman ratkaisun suunnittelussa.

Tutustu tutkimuskokonaisuuteen ja ilmoittaudu mukaan!