arrow_backward Uutisarkisto

KUTSU energiayhtiöiden asiakastutkimukseen 2022

Energiateollisuus ry toteuttaa jälleen vuoden 2022 aikana energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adato Energia Oy:n kanssa.

Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, kaukolämpöliiketoimintaa, maakaasua, kokonaistoimitusta sekä verkkopalvelun toimintaa koskien.

Nyt on oiva mahdollisuus tulla mukaan selvittämään oman yhtiösi asiakastyytyväisyys sekä verrata ja kehittää yhtiösi asemaa suhteessa energia-alan muihin toimijoihin.
Tutkimuksella kartoitetaan energiayhtiöiden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä sekä koko toimialan vahvuuksia ja kehittämiskohteita. Tutkimuksen keskeinen sisältö on kaikille yhteneväinen ja siinä painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta energiayhtiöönsä. Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus.

Analytiikalla uusia näkökulmia tutkimustuloksista

Tutkimuksella ja analytiikalla tuotetaan konkreettista tietoa, jonka avulla voidaan kehittää myyntiä ja tavoittaa potentiaalisia ostajia.
Tarjoamme kahta erilaista asiakaskokemuksen tutkimusmallia: Basic ja Premium.

Tutustu aiempien vuosien casekuvauksiin:

Paikallisen ja ystävällisen asiakaspalvelun arvo noussut

Lue asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksestä ja vertailevan asiakastutkimuksen Premium-mallin tuomasta lisäarvosta

Tutustu vuoden 2021 tutkimustuloksiin TÄSTÄ

Ilmoittautuminen on mahdollista 31.3.2021 saakka.  Kerromme miellämme lisätietoja ja autamme sopivimman ratkaisun suunnittelussa.

Ilmoittautuminen tutkimukseen: TÄSTÄ

Lisätietoa:
Maija Immonen, myynti- ja markkinointipäällikkö / Adato Energia Oy
maija.immonen@energia.fi / 0407507270