arrow_backward Uutisarkisto

Lännen Omavoima vakuuttui asiakasviestinnän konseptista

Lännen Omavoima ja Adato aloittavat vuoden 2018 alusta lähtien yhteistyön asiakasviestinnän toteuttamiseksi. Yhteisten ideointien jälkeen yhtiöitä parhaiten palvelevaksi ratkaisuksi valikoitui kokonaisuus, joka koostuu sekä perinteisestä printtiviestinnästä että sähköisestä viestinnästä. Sähköinen viestintä pitää sisällään uutisointia sähköön, kaukolämpöön ja yleensä energia-alan ajankohtaisiin asioihin liittyen.

”Adato oli mukana yhtenä vaihtoehtona, kun lähdimme etsimään Lännen Omavoiman ja sen omistajayhtiöiden Rauman Energian ja Vakka-Suomen Voiman yhteiselle asiakaslehdelle uutta toteutustapaa ensi vuodeksi.” kertoo yhtiön viestinnästä vastaava Lauri Tuomola.

”Asiointi Adaton edustajien kanssa sujui alusta lähtien mutkattomasti. Erityisesti arvostamme joustavuutta, jonka ansiosta löysimme meille sopivimman tavan tehdä asiakasviestintää.” toteaa Tuomola.