arrow_backward Uutisarkisto

Pienimmilläkin kaukolämpöyhtiöillä mahdollisuus vaikuttavaan asiakasviestintään

Kaukolämpöalalle on tullut todellinen tarve kehittää vahvaa viestintää niin valtakunnallisesti kuin paikallisesti. Kaukolämmön imagoa halutaan kirkastaa ja siten tehdä lämmitysmuodosta Suomen suosituin.

Valtakunnan tason vaikuttaminen on tärkeää, mutta lämpöyhtiöiden rooli on kuitenkin oleellisin. Yhtiöillä on nimittäin suora yhteys asiakkaaseen. Asiakkaat kaipaavat itseään hyödyttävää ja kiinnostavaa tietoa kaukolämmöstä.

Aktiivisen ja laadukkaan viestinnän toteuttaminen on haaste. Adaton tarjoama palvelu asiakasviestinnän sisällön tuotantoon ja monikanavaiseen toteutukseen on kaivattu apu monille lämpöyhtiöille. Yhteistyön avulla pienimmilläkin kaukolämpöyhtiöillä on mahdollisuus tuottaa vaikuttavaa asiakasviestintää.

Viestintäpalveluita jäsenhintaan

FinDHC näkee asiakasviestinnän kehittämisen niin tärkeäksi kaukolämmön haluttavuutta edistäväksi tekijäksi, että se haluaa olla edistämässä palvelun käyttöönottoa alan yrityksissä. Yhdistyksen jäsenet saavatkin tuntuvan 15 % alennuksen viestintäpalvelusta.