arrow_backward Uutisarkisto

Pilottiprojektissa kaukolämpö tuodaan asiakkaan puhelimeen

Akamon Innovations ja Adato Energia hakevat eteenpäin katsovia kaukolämpöyhtiöitä osallistumaan älykkään palvelualustan pilotointiin. Nykyiset ja uudet asiakkaat odottavat proaktiivista palvelua, joka tavoittaa ja osuu tarkasti kulloiseenkin tilanteeseen. Tässä mallissa äly ja teknologia valjastetaan tuottamaan asiakkaille poikkeuksellista lisäarvoa. Alusta tarjoaa mahdollisuuden uudenlaisen asiakkuudenhoitomallin käyttöönottoon. Yhtiön näkökulmasta asiakaspalvelu hoituu tehokkaasti, vaivattomasti ja edullisesti.

Heat Is On -innovaatiokilpailussa yleisön suosikiksi ja koko kilpailun toiseksi nousseen Akamon Innovationsin idea on tuoda kaukolämpö asiakkaan puhelimeen. Myös Energiateollisuuden kaukolämmön toimialaryhmä näkee palvelualustassa potentiaalia. Yhteiskehittämisen avulla on mahdollisuus viedä asiakasymmärrystä ja -palvelua aimo harppauksella eteenpäin kustannustehokkaalla tavalla.

Kuullaksesi lisää hankkeesta sovi tapaamisesta Akamon Innovationsin toimitusjohtaja Juuso Karin kanssa (juuso.kari@akamon.fi, 050 373 5777). Keskustelu ei sido vielä mihinkään, mutta sen aikana on mahdollista saada lisätietoa hankkeesta ja esittää kysymyksiä. Lisätietoja löydät myös oheisesta liitteestä: Kaukolämpöyhtiöiden älykäs palvelualusta

Onko sinun yhtiösi yksi edelläkävijöistä?