arrow_backward Uutisarkisto

Tasokas ohjelma vetää Ykkösenä asiakas -päiville

Ei pelkkää teknistä asiaa, eikä pelkkää asiakaspalveluasiaa, vaan juuri sopivassa suhteessa molempia! Ykkösenä asiakas on ainoa tilaisuus, joka saattaa yhteen hyvin erityyppisissäkin tehtävissä toimivat asiantuntijat. Kaikkien työllä on kuitenkin yksi yhteinen päämäärä – tyytyväinen asiakas.

Tämän vuoden Ykkösenä asiakas -seminaarissa kysytään, miten digitalisaatio ja älykkyys vaikuttavat kaukolämpöratkaisuihin. Seminaarin ensimmäisenä päivänä kuullaan tulevaisuuden älykkäistä palveluista sekä kaukolämpöverkkojen avaamisesta. Iltapäiväohjelmassa on tarjolla kaksi sessiota, joista toinen käsittelee uutta tekniikkaa ja datan hyödyntämistä kaukolämpöalalla. Toinen puolestaan keskittyy asiakaspalveluun ja taloushallintoon.

Jälkimmäisenä seminaaripäivänä keskitytään kaikille yhteisiin teemoihin. Nopeasti muuttuvassa maailmassa jaksaminen on aika ajoin koetuksella. Saammekin eväitä siihen, kuinka kykenemme pitämään päämme kylmänä ja huolehtimaan itsestämme. Luvassa on esityksiä myös kaukolämpöalan tietojärjestelmiin liittyen.

Uuden oppimisen lisäksi tilaisuus tarjoaa oivan mahdollisuuden verkostoitumiseen. Yhteystietojen ja kokemusten vaihtaminen on yksi lähikoulutusten tärkeä lisäarvo. Ykkösenä asiakas -tilaisuudessa tähän tarjoutuu aikaisempien vuosien palautteiden perusteella erinomainen mahdollisuus.