Tuotamme energia-alan yrityksille asiakasviestintää sekä perinteisiin että digitaalisiin kanaviin.
Laadukas viestintä auttaa saavuttamaan liiketoimintatavoitteita ja palvelemaan asiakkaita entistä paremmin. Tuotamme esimerkiksi paperisia ja sähköisiä asiakaslehtiä, blogisisältöjä, uutiskirjeitä sekä sosiaalisen median sisältöjä.
Viestintäpalvelumme räätälöidään aina tarpeidenne mukaisesti. Energia-alan tuntemuksemme ja viestintäosaamisemme ansiosta sisältömme ovat aina ajankohtaisia, informatiivisia ja viihdyttäviä.
Räätälöimme viestintäpalvelumme aina tarpeen mukaan. Tutustu viestinnän suunnittelun ja toteuttamisen konseptiimme.
Paikallisen viestinnän tekeminen ei tarvitse olla yksin puurtamista. Saat tukea oman yhtiösi viestintään ja valmiita nykyaikaisia materiaaleja liittymällä Adaton viestintäryhmiin.
Verkkoyhtiöiden viestinnän tehtävä on tehdä omasta toiminnasta ymmärrettävämpää ja hyväksyttävämpää. Katso, miten saamme valjastettua alaan liittyvän osaamisemme yhtiönne parhaaksi.
Toteutamme paikallisille lämpöyhtiöille brändiä ja yhtiön omaa liiketoimintaa tukevaa monikanavaviestintää yhtiön päättämässä laajuudessa. Digitaalisen viestinnän aikakaudella verkkonäkyvyys on tärkeää ja sillä vastataan myös kilpailevien lämmitysmuotojen tuomaan paineeseen.
Viestintäpalvelupäällikkö
040 537 6611 | |
ulla.kaila@energia.fi |
Päätoimittaja
Asiakasviestintä & Viestintäryhmät
0500 801 105 | |
ari.vesa@energia.fi |
Toimituksen assistentti
Viestintä, trafiikki & sopimukset
050 548 1127 | |
riitta.lahti@energia.fi |
Adaton viestinnästä sanottua:
”Uskomatonta – saimme toimivan ja nykyaikaisen nettilehden kokonaan ilman omaa työtä. En olisi uskonut, miten helppoa tämä on.”