Adato asiakasviestinnän kumppanina

Energiayhtiön ja Adaton asiakasviestintäyhteistyössä päätavoitteena on lopputuloksen laadukkuus, sekä työskentelyn joustavuus ja helppous asiakkaalle.

Asiakasviestintää voidaan toteuttaa monella eri tavalla. Yhtiö voi tilata printtilehden, sähköisen asiakasviestinnän ratkaisun mahdollisine erillispalveluineen tai molemmat palvelukokonaisuudet. Sekä painetussa että sähköisessä lehdessä on useita mahdollisuuksia, joista valitaan kullekin yhtiölle sopivimmat.

Lehti voidaan tuottaa yhtiön alueellisia ominaispiirteitä korostaen. Huolehdimme tarvittaessa paikallisten juttujen tuottamisesta ja kuvauksista. Valvomme lehden materiaalien valmistamisen, ulkoasun suunnittelun, painamisen ja postituksen.

Yhdessä asiakkaan kanssa selvitetään, millainen lehti vastaa parhaiten yhtiön viestinnällisiä tarpeita. Samalla suunnitellaan lehden sisältö, ilme, formaatti ja tekotapa. Sisältöyhteistyötä tehdään jokaisen numeron osalta.

Sekä painetun että sähköisen lehden palvelut halutaan pitää visuaalisesti, sisällöllisesti ja teknisesti ajantasaisina. Jatkuvaan uudistumiseen painostetaankin aktiivisesti. Yhteistyötä tehdään tarkasti valittujen freelancer-toimittajien, painotalojen, mainostoimistojen ja ohjelmistotalojen kanssa. Tärkeintä on kuitenkin saumaton yhteistyö tilaaja-asiakkaan kanssa.

Tästä linkistä pääset Sähköviestiin. Käy myös lukemassa uusimmat sähkölaitevertailut ja asiakaslehtiartikkelit täältä.

Helppoa ja vaivatonta asiakasviestintää


Sähköinen asiakasviestintä on toimiva ja vaivaton ratkaisu energiayhtiön viestinnän tehostamiseen ja nykyaikaistamiseen.  Sähköiset ratkaisut toimivat sekä printtiviestinnän rinnalla että omana kokonaisuutenaan. Parasta palvelussa on vaivattomuus, kustannustehokkuus ja loppuasiakkaiden tyytyväisyys.

Asiakkaidemme kommentteja:
- ”Uskomatonta, saimme toimivan ja nykyaikaisen nettilehden kokonaan ilman omaa työtä. En olisi uskonut, miten helppoa tämä on.”
- ”Asiakkaamme ovat ottaneet tämän omakseen ja mielikuva yhtiöstä on nykyaikaistunut.”
- ”Näitä käyttävät sekä nuoret että vanhat.”
- ”Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinoinnista ei ole tullut huonoa palautetta.”
- ”Sosiaalisesta mediasta ei ole tullut yhtään huonoa palautetta, päinvastoin.”

 

   Adato Energia Oy

Postiosoite:

Käyntiosoite:

Sähköpostiosoite:

PL 100, 00101 Helsinki
Fredrikinkatu 51-53 B 5. krs, 00100 Helsinki
p. 09 5305 2700, f. 09 5305 2800
etunimi.sukunimi@energia.fi