Adaton viestinnällinen vahvuus on alan ymmärrys ja tuntemus sekä mahdollisuus hyödyntää tuoreinta tietoa. Viestintäratkaisut joustavat yhtiöiden tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.
Sähköverkkoyhtiöiden viestintä aktivoituu monesti häiriötilanteessa. Häiriöviestintä on tärkeää, mutta sähköverkkoyhtiön asiakasviestinnän tulee olla muutakin kuin sähkökatkoista ja niiden korjaamisesta kertomista.
Sähkön käyttäjien ei ole helppoa ymmärtää sähkömarkkinoita tai verkkoliiketoimintaa. Yritysten tuleekin pystyä paremmin kuvaamaan asiakkailleen, mitä säädetyt lait käytännössä tarkoittavat, miksi investoidaan ja ennen kaikkea, mitä kaikki tarkoittaa asiakkaan näkökulmasta. Taustojen ja hyötyjen selittäminen ja havainnollistaminen edistää toimenpiteiden ja hinnoittelun hyväksyttävyyttä.
Haluamme olla kehittämissä ja tukemassa verkkoyhtiöiden viestintää monikanavaisten palveluidemme avulla. Ota yhteyttä, niin mietitään yhdessä, millainen ratkaisu sopisi teidän yhtiölle.
Verkkopalvelujen maine on alan tärkeyteen, osaamiseen ja toimintaan nähden alhaisella tasolla. Tutustu mainetalkoisiin, joissa suunnitellaan viestintämateriaalia paikallisen viestinnän tueksi. Tule mukaan ja tutustu kokonaisuuteen!
Tutustu mainetalkoisiinLukijan kommentteja asiakkaallemme toteutetusta viestinnästä:
”Jutut ovat sopivan tiivistettyjä, monipuolisia ja kiinnostavia. Kiitos!”
”Kokonaisuus on asiallinen ja antaa hyvää tietoa sekä vinkkejä monista asioista.”
”Olen saanut paljon uutta tietoa uutisianne seuraamalla.”
Päätoimittaja
Asiakasviestintä & Maineviestintäryhmät
0500 801 105 | |
ari.vesa@energia.fi |