Asiakasviestinnän suunnittelu lähtee yhtiön tavoitteista ja tarpeista. Käytettävissä olevat resurssit vaikuttavat siihen, millaiseksi kumppanin tuottamien viestintäpalveluiden ja yhtiön oman työn suhde muotoutuu.
Asiakasviestinnän kokonaisuus rakennetaan vaiheittain. Viestintätarpeen selviämisen jälkeen siirrytään toteutuksen ja sisällön suunnitteluun ja itse tekemiseen. Seuranta ja kehittäminen kuuluvat olennaisina osin viestinnän konseptiimme. Tällä varmistamme viestinnän vaikuttavuuden ja asiakkaidemme tyytyväisyyden. Toimialan sekä yhtiön toiminnan ja palveluiden jatkuva muutos edellyttää kettelyyttä myös asiakkaille suunnatulta viestinnältä.
Päätoimittaja
Asiakasviestintä & Maineviestintäryhmät
0500 801 105 | |
ari.vesa@energia.fi |