Asiakastyytyväisyys – NPS – Maine – Vastuullisuus
Energiateollisuus ry toteuttaa jälleen vuoden 2022 aikana energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adato Energia Oy:n kanssa.
Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, kaukolämpöliiketoimintaa, maakaasua, kokonaistoimitusta sekä verkkopalvelun toimintaa koskien.
Nyt on oiva mahdollisuus tulla mukaan selvittämään oman yhtiösi asiakastyytyväisyys sekä verrata ja kehittää yhtiösi asemaa suhteessa energia-alan muihin toimijoihin.
Tutkimuksella kartoitetaan energiayhtiöiden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä sekä koko toimialan vahvuuksia ja kehittämiskohteita. Tutkimuksen keskeinen sisältö on kaikille yhteneväinen ja siinä painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta energiayhtiöönsä. Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus.
Analytiikalla uusia näkökulmia tutkimustuloksista
Tutkimuksella ja analytiikalla tuotetaan konkreettista tietoa, jonka avulla voidaan kehittää myyntiä ja tavoittaa potentiaalisia ostajia.
Tarjoamme kahta erilaista asiakaskokemuksen tutkimusmallia:
Basic ja Premium.
Innolink, Adato ja energiayhtiöiden edustajat muodostavat ohjausryhmän, joka määrittelee kaikille yhteisen Basic-tutkimuksen sisällön. Basic-tutkimuksen sisältö pohjautuu perustaustatietoihin ja se toimii myös Premium-kokonaisuuden runkona. Premium-mallin valinneiden yhtiöiden asiakastutkimukset räätälöidään yhtiökohtaisesti.
Tutustu vuoden 2021 tutkimustuloksiin TÄSTÄ
Ilmoittautuminen on mahdollista 31.3.2021 saakka. Tutkimussuunnittelu aloitetaan toukokuussa, näin aikataulu mahdollistaa tulosraportoinnin ennen tulevan vuoden suunnittelua. Kerromme miellämme lisätietoja ja autamme sopivimman ratkaisun suunnittelussa.
Asiakkuuksien ja ilmiöiden tiedolla johtaminen
Myynti- ja markkinointipäällikkö
(Vanhempainvapaalla)