arrow_backward Uutisarkisto

Kutsu uuteen tutkimukseen: Palvelutuotantoyhtiöiden vertaileva asiakastutkimus 2024

Ilmoittaudu mukaan 30.11.2023 mennessä

Avaa selaimessa

 

 

Kutsu palveluntuotantoyhtiöiden 

asiakastutkimukseen 

Energiateollisuus ry toteuttaa vuoden 2024 aikana palveluntuotantoyhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Adato Energia Oy:n ja Innolinkin Oy:n kanssa.

Tutkimuksessa painotetaan asiakaskokemusta ja kartoitetaan asiakkaiden tyytyväisyyttä  palveluntuotantoyhtiön toiminnan laatuun sekä henkilöstön toimintaan. Lisäksi kysytään suosittelutodennäköisyyttä (NPS) ja kerätään avointa palautetta yhtiön onnistumisista sekä kehityskohteista.

Ilmoittautua ehtii mainiosti aina 30.11.2023 asti.

     

 

 

 

Lisätietoa tutkimuksesta =>

 

Tutkitusta tiedosta pontta päätöksentekoon

Mitattu asiakaspalaute auttaa kehittämään yhtiönne toimintaa ja palveluita kohti strategisia tavoitteitanne. Mitkä seikat vaikuttavat asiakkaiden tyytyväisyyteen?

Tutkimukseen osallistumalla saatte tietoa yhtiönne ja koko alan onnistumisista. Samalla selvitätte asiakkaiden tyytyväisyyden tason yhtiönne palveluihin ja toimintaan sekä vertaatte asemaanne alan muihin toimijoihin.

 

Kustannustehokas

Palveluyhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus. Yritykseltäsi toteutus ei vaadi muuta kuin asiakkaidesi yhteystietojen toimittamisen.

 

Vaivaton

Innolink Oy vastaa tutkimuksen kokonaisvaltaisesta
toteutuksesta sisällön suunnittelusta aina tiedonkeruun toteutukseen, tulosten analysointiin, raportointiin ja konsultointiin asti. Tutkimus tehdään puhelinhaastatteluin, sillä se on asiakaslähtöinen ja laadukas tapa tehdä tutkimusta.

 

 

Asiakaslähtöinen tutkimussuunnittelu Basicista Premiumiin

Tarjoamme kahta erilaista asiakaskokemuksen tutkimusmallia: Basic ja Premium. Panostamme vastaajakokemukseen laadukkaalla ja tiiviillä tutkimussuunnittelulla. Tutkimuksen keskeinen sisältö on kaikille sama. Lyhyelläkin lomakkeella saadaan mallinnettua asiakaskokemus kattavasti.

Basic-tutkimuksen sisältö pohjautuu perustaustatietoihin ja se toimii myös Premium-mallin tutkimuskokonaisuuden runkona.

Innolink räätälöi Premium-mallin valinneiden yhtiöiden asiakastutkimukset yhtiökohtaisesti.

 

Lisätietoa tutkimuksesta =>

 

 

Kerron mielelläni lisää tutkimuskokonaisuudesta

Maija Immonen

Myynti- ja markkinointipäällikkö

Adato Energia Oy

maija.immonen@energia.fi

+35840 750 7270