Mitkä ovat ne merkittävimmät operatiiviset tekijät energia-alan yhtiöiden toiminnassa, jotka vaikuttavat eniten asiakkaiden tyytyväisyyteen ja suosittelutodennäköisyyteen? Miten toiminnassa onnistuminen sekä asiakkaille yhtiöstä ensimmäisenä mieleen tulevat asiat ja mielikuvat vaikuttavat yhtiön maineeseen? Mitkä ovat merkittävimmät tekijät asiakkaiden energiayhtiön valinnassa ja yhtiöiden asiakaspidossa?
Toteutimme yhdessä Innolink Researchin kanssa viime elo-marraskuussa energia-alan laajan asiakastutkimuksen. Kysyimme yhtiöiden asiakkailta heidän tyytyväisyyttä oman energiayhtiönsä sähkön myyntiin, kaukolämpöön, kokonaistoimitukseen ja sähkönsiirtoon sekä selvitimme merkittävimmät energiayhtiöiden valintaan vaikuttavat tekijät.
Mielenkiintoisiin tuloksiin pääset tutustumaan täältä: Energiayhtiöt_astu tulostiedote_2020.