Lisäsimme vuoden 2022 tutkimukseen vertailukohteita, tutkimus on nyt aiempaa laajempi.
Tule mukaan Energiayhtiöiden vertailevaan asiakastutkimukseen! |
Asiakastyytyväisyys – NPS – Maine – Vastuullisuus |
Energiateollisuus ry toteuttaa jälleen vuoden 2022 aikana energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adato Energia Oy:n kanssa. Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, kaukolämpöliiketoimintaa, maakaasua, kokonaistoimitusta sekä verkkopalvelun toimintaa koskien. Tutkimukseen osallistumalla pääset selvittämään oman yhtiösi asiakastyytyväisyyttä sekä verrata ja kehittää yhtiösi asemaa suhteessa energia-alan muihin toimijoihin. UUTTA vuonna 2022! Tänä vuonna vertailuraportissa on mukana edellisen kolmen tutkimusvuoden aikana kerätty energiayhtiöiden data (vuosilta 2020-2022). Tämä tuo raportointiin mukaan aiempaa enemmän segmenttikohtaista asiakastyytyväisyystietoa sekä trendinä että pidemmän ajan liukumana. Lisäksi otamme vertailuraporttiin mukaan organisaatiodataa vertailutietokannasta soveltuvien mittareiden osalta. Vertailutietokannassa on jopa 4,5 miljoonaa vastausta eri tutkimusmittareihin mm. palvelu-, teollisuus- ja rakentamisen toimialoilta. Tutkimuksella ja analytiikalla tuotetaan konkreettista tietoa, jonka avulla voidaan kehittää myyntiä ja tavoittaa potentiaalisia ostajia. Tutustu aiempien vuosien casekuvauksiin: Paikallisen ja ystävällisen asiakaspalvelun arvo noussut Tutustu vuoden 2021 tutkimustuloksiin TÄSTÄ Ilmoittaudu mukaan nyt! Ilmoittautuminen 20.4.2022 mennessä. Tutkimussuunnittelu aloitetaan toukokuussa, näin aikataulu mahdollistaa tulosraportoinnin ennen tulevan vuoden suunnittelua. Kerromme miellämme lisätietoja ja autamme sopivimman ratkaisun suunnittelussa. Lisätietoa ja tapaamisaikaa pienellä kynnyksellä: |