arrow_backward Uutisarkisto

Tule mukaan Energiayhtiöiden vertailevaan asiakastutkimukseen!

Lisäsimme vuoden 2022 tutkimukseen vertailukohteita, tutkimus on nyt aiempaa laajempi. 

Tule mukaan Energiayhtiöiden vertailevaan asiakastutkimukseen!

Asiakastyytyväisyys – NPS – Maine – Vastuullisuus
 

Energiateollisuus ry toteuttaa jälleen vuoden 2022 aikana energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adato Energia Oy:n kanssa.

Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, kaukolämpöliiketoimintaa, maakaasua, kokonaistoimitusta sekä verkkopalvelun toimintaa koskien. 

Tutkimukseen osallistumalla pääset selvittämään oman yhtiösi asiakastyytyväisyyttä sekä verrata ja kehittää yhtiösi asemaa suhteessa energia-alan muihin toimijoihin.
Tutkimuksella kartoitetaan energiayhtiöiden asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä sekä koko toimialan vahvuuksia ja kehittämiskohteita. Tutkimuksen keskeinen sisältö on kaikille yhteneväinen ja siinä painotetaan asiakaskokemusta sekä asiakkaiden suhdetta energiayhtiöönsä. Tutkimuksesta on mahdollista tehdä Premium -versio, jonka valitsemalla asiakastutkimusta on mahdollista räätälöidä yhtiökohtaisesti. Energiayhtiöiden yhteinen tutkimus on kustannustehokas tapa toteuttaa asiakastutkimus.

UUTTA vuonna 2022!

Tänä vuonna vertailuraportissa on mukana edellisen kolmen tutkimusvuoden aikana kerätty energiayhtiöiden data (vuosilta 2020-2022). Tämä tuo raportointiin mukaan aiempaa enemmän segmenttikohtaista asiakastyytyväisyystietoa sekä trendinä että pidemmän ajan liukumana. Lisäksi otamme vertailuraporttiin mukaan organisaatiodataa vertailutietokannasta soveltuvien mittareiden osalta. Vertailutietokannassa on jopa 4,5 miljoonaa vastausta eri tutkimusmittareihin mm. palvelu-, teollisuus- ja rakentamisen toimialoilta. 
Analytiikalla uusia näkökulmia tutkimustuloksista.

Tutkimuksella ja analytiikalla tuotetaan konkreettista tietoa, jonka avulla voidaan kehittää myyntiä ja tavoittaa potentiaalisia ostajia.
Tarjoamme kahta erilaista asiakaskokemuksen tutkimusmallia: Basic ja Premium. Innolink, Adato ja energiayhtiöiden edustajat muodostavat ohjausryhmän, joka määrittelee kaikille yhteisen Basic-tutkimuksen sisällön. Basic-tutkimuksen sisältö pohjautuu perustaustatietoihin ja se toimii myös Premium-kokonaisuuden runkona. Premium-mallin valinneiden yhtiöiden asiakastutkimukset räätälöidään yhtiökohtaisesti.

Tutustu aiempien vuosien casekuvauksiin:

Paikallisen ja ystävällisen asiakaspalvelun arvo noussut

Lue asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksestä ja vertailevan asiakastutkimuksen Premium-mallin tuomasta lisäarvosta

Tutustu vuoden 2021 tutkimustuloksiin TÄSTÄ

Ilmoittaudu mukaan nyt!

Ilmoittautuminen 20.4.2022 mennessä. Tutkimussuunnittelu aloitetaan toukokuussa, näin aikataulu mahdollistaa tulosraportoinnin ennen tulevan vuoden suunnittelua. Kerromme miellämme lisätietoja ja autamme sopivimman ratkaisun suunnittelussa.

TÄSTÄ ILMOITTAUTUMISEEN 

Lisätietoa ja tapaamisaikaa pienellä kynnyksellä:
Maija Immonen, myynti- ja markkinointipäällikkö / Adato Energia Oy
maija.immonen@energia.fi / 0407507270