Ajantasaiset ja jatkuvasti päivittyvät nettisivut ovat yrityksen viestinnän kulmakivi. Mikäli sisältöjen tuottaminen nettisivuille takkuaa, kannattaa tarttua lokakuun hillittömään tarjoukseemme. Kun teette uutisvirtaa koskevan tilauksen vuosiksi 2021-2022, saatte loppuvuoden ajan tuoreita lämpöaiheisia uutisia sivuillenne aivan ilmaiseksi!
Lämmitysmuotovalintaan liittyvää päätöksentekoa selvittäneen tutkimuksen mukaan kaukolämpöasiakkaat kaipaavat tietoa tarjolla olevista palveluista, kehitystyöstä, uudistumisesta, ympäristövastuullisuudesta, tuotantoprosesseista ja hinnoittelusta. Viestinnältä toivotaan rohkeutta ja proaktiivisuutta. Tieto lisää asiakkaiden sitoutumista ja helpottaa valintojen tekemistä.
Olemme tästä samaa mieltä. Viestinnän tekemisen tavoitteena meillä onkin inhimillisten ja asiakkaan arkea helpottavien sisältöjen tuottaminen. Keinot ovat monet ja kerromme niistä mielellämme lisää.