rss_feed Arkisto

UUTINEN -
Tätä olemme odottaneet: lähitilaisuuksina toteutettavia tapahtumia toteutuu useampia vielä ennen lomakautta!

Vielä ennen kesälomakautta pääsemme iloksemme toteuttamaan useampia lähitilaisuuksia! Vielä ehdit hyvin ilmoittautua mukaan, lämpimästi tervetuloa.

Vaikka syksy onkin vielä kaukainen ajatus kesän jälkeen tulevassa, alla muutama nosto syksyn tilaisuuksista. Ilmoittautua kannattaa näihinkin tilaisuuksiin hyvissä ajoin. Miten mainiota kun voimme todeta, että nähdään tilaisuuksissa!  

HUOM! EARLY BIRD -hinta Kaukolämpöpäiville voimassa toukokuun ajan.

UUTINEN -
Kaukolämpöasiaa ympäri vuoden. Löydä oma tilaisuutesi ja ilmoittaudu!

Kaukolämpöalalla työskenteleville ja alasta kiinnostuville on tarjolla monipuolisia koulutuksia ja seminaareja koko vuoden ajan. Olitpa sitten pitkänlinjan tekijä tai juuri alalle tullut, löytyy sinulle varmasti mielenkiintoista tarjontaa.

UUTINEN -
Tule mukaan Energiayhtiöiden vertailevaan asiakastutkimukseen!

Lisäsimme vuoden 2022 tutkimukseen vertailukohteita, tutkimus on nyt aiempaa laajempi. 

Asiakastyytyväisyys – NPS – Maine – Vastuullisuus

BLOGI -
Ekstraa yhtiöiden arkeen

Missiomme on tukea monipuolisesti energiayhtiöiden arkea. Yksi näistä tukemisen muodoista on tietopalveluiden tuottaminen. Verkkopohjaiset, aina saatavilla olevat palvelumme tehostavat yrityksenne asiakaspalvelua, palvelevat loppuasiakkaita ja helpottavat teknisen henkilökunnan työtä.

UUTINEN -
Kesätyöntekijöiden perehdytykseen lisäresursseja Adaton verkkokoulutuksista

Perehdytykseen avuksi mm. Energia-alan perusteet verkkokoulutus

BLOGI -
Asiakaskokemuksen mittaaminen

Mihin suuntaan tyytyväisyys kehittyy tänä vuonna? Mitkä seikat vaikuttavat asiakkaiden tyytyväisyyteen?

UUTINEN -
Kaukolämpöpäivät Oulussa 24.8 – 25.8.2022

-Huippupuheenvuoroja, kohtaamisia ja lämpöä-

Järjestelyt ovat kovassa vauhdissa, kumppanipaikoista jo kolmannes varattu!

UUTINEN -
KUTSU energiayhtiöiden asiakastutkimukseen 2022

Energiateollisuus ry toteuttaa jälleen vuoden 2022 aikana energiayhtiöiden vertailevan asiakastutkimuksen yhdessä Innolinkin ja Adato Energia Oy:n kanssa.

Tutkimus on mahdollista tilata sähkön myyntiä, kaukolämpöliiketoimintaa, maakaasua, kokonaistoimitusta sekä verkkopalvelun toimintaa koskien.

UUTINEN -
Uusi viestintäkonsepti Adatolta!

Uusi palvelumme Maineviestintä on resurssi- ja kustannustehokas viestintäratkaisu lämpöyhtiöiden kiireisille viestintävastuullisille.

UUTINEN -
Tiimimme vahvistui joulukuussa kun myynti- & markkinointipäällikkönä aloitti Maija Immonen

Hän ottaa hoitaakseen myynnin ja markkinoinnin laajat toimenkuvat Minna Laitisen siirryttyä uusiin tehtäviin jo aiemmin.

UUTINEN -
Energiayhtiöiden asiakastyytyväisyys on pysynyt korkealla läpi koronan ja eurooppalaisen energiakriisin

Tutkimuksessa mitattiin energiayhtiöiden asiakkaiden tyytyväisyyttä sähkönmyyntiä, kaukolämpöä, energian kokonaistoimitusta ja verkkopalvelua kohtaan. Tutkimuksen toteutti Innolink Oy yhteistyössä Adato Energian kanssa.

UUTINEN -
Energia PM Professional -valmennusohjelma energia-alan projektipäälliköille

Projektipäälliköille, joilla on jo perustiedot ja kokemusta projektien johtamisesta, ja jotka ovat motivoituneita kehittämään itseään. Osallistujat oppivat konkreettisia tietoja ja taitoja energia-alan investointiprojektin menestyksekkääseen johtamiseen.

UUTINEN -
Energia-alan perusteet -verkkovalmennuksesta hyvä startti alalle!

Oletko juuri asettautumassa lähtötelineisiin ja aloittelemassa uraa energia-alalla? Uunituore Energia-alan perusteet -verkkovalmennus tarjoaa erinomaiset lähtöasetelmat.

UUTINEN -
Riina Heinimäki: “Sähkömarkkinoiden muutoksissa riittää sulateltavaa”

Sähkömarkkinoihin liittyen on parhaillaan valmistelussa poikkeuksellisen paljon muutoksia. Energiateollisuuden Riina Heinimäki haluaa kiinnittää huomiota erityisesti seuraaviin teemoihin.

UUTINEN -
Leskelä korostaa Kaukolämpöpäivien merkitystä alaa yhdistävänä voimana

Kaukolämmön tuotanto muuttuu ja kilpailu kiristyy - elämme historiallisia aikoja. Muutostilanteessa tarvitaan kumppanuuksia sekä hyvien käytäntöjen ja kokemusten jakamista. Kaukolämpöpäivät tarjoaa kauan odotettuja kohtaamisia.

UUTINEN -
Nyt etsitään Vuoden Verkostotekoa – voittaja julkistetaan Verkosto 2021 -messuilla

Energia- ja tietoverkkoalan ammattilaisille suunnatut Verkosto-messut järjestetään 6.–7.10.2021 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Messujen teemana on älykäs ja vastuullinen verkosto.

UUTINEN -
Energia-alan perusteet -verkkokurssi opettaa puhumaan energiaa

Energia-alan perusteet -verkkokurssilla tutustut energiaan, sen tuotantomuotoihin, jakeluun, markkinoihin ja asiakkuuksiin. Verkkokurssi tulee myyntiin kesäkuussa.

UUTINEN -
Energiauutisten Top 3 -jutut: Loikka vetytalouteen, valvontamallin remontti ja kummitteleva kivihiililämmitys

Energiauutisten lukijadata paljastaa energia-alan kiinnostavimmat ilmiöt. Joka toinen viikko lähetettävä uutiskirje muistuttaa sinua uusista jutuista.

UUTINEN -
Perustamme HR-asiantuntijaryhmän pohtimaan osaamisen kehittämistä. Tule mukaan vaikuttamaan!

HR-asiantuntijaryhmän tavoitteena on käydä keskusteluja alan koulutustarpeista, tulevaisuuden trendeistä, koulutusmenetelmistä ja mahdollisesta kehittämisyhteistyöstä.

UUTINEN -
Toivotamme Pekka Rintalan tervetulleeksi koulutustiimiimme!

Meillä on ilo esitellä uusi työntekijämme Pekka Rintala, joka aloittaa asiantuntijanamme 26.4. Pekka vastaa sähköverkkoihin ja -markkinoihin liittyvästä koulutustarjonnasta sekä sähköverkkopuolen tietohallintapalveluiden kehitystehtävistä.

UUTINEN -
Verkkopalveluiden mainetalkoista tukea suunnitelmalliseen ja ennakoivaan viestintään

Verkkopalvelun maine on kärsinyt mediakohuista ja sosiaalisen median keskusteluista, joissa tärkeimmät faktat on sivuutettu. Ennakoivalla ja suunnitelmallisella viestinnällä voimme lopettaa rikkinäisen puhelimen leikkimisen.

UUTINEN -
Kaukolämpöpäivällä kohtaat oikeat asiantuntijat ja päättäjät

Kumppaniyrityksille Kaukolämpöpäivät tarjoavat monia mahdollisuuksia. Näytteilleasettajana pääset jututtamaan nykyisiä ja tulevia asiakkaita omalla ständillä. Sponsorina puolestaan lisäät yrityksesi tunnettuutta.

UUTINEN -
Kutsu energiayhtiöiden asiakastutkimukseen 2021

Kaipaatteko tutkittua tietoa asiakkaidenne tyytyväisyydestä ja asemoitumisestanne markkinoilla? Ilmoittautuminen Innolinkin ja Adaton toteuttamaan Energiayhtiöiden asiakastutkimukseen on nyt käynnissä.

UUTINEN -
Positiivinen asiakaskokemus näkyy energia-alalla

Vuoden 2020 energia-alan asiakastutkimus osoittaa asiakastyytyväisyyden ja suositteluhalukkuuden kasvaneen merkittävästi kaukolämmössä, sähkön myynnissä sekä kokonaistoimituksessa. Ensimmäistä kertaa saatiin NPS luku myös sähkönsiirrolle.

UUTINEN -
Asiakastyytyväisyystutkimuksesta kannustavaa palautetta Adatolle

Poikkeusvuoden asiakastyytyväisyystutkimuksesta saatu palaute on hämmästyttävän rohkaisevaa. Valtaosa tehdyistä ratkaisuista on koettu onnistuneiksi ja uudentyyppisiin toteutuksiin on oltu tyytyväisiä.

UUTINEN -
Energiauutisten verkkolehti uudistui

Visuaalisten muutosten lisäksi pistimme paukkuja käyttäjäystävällisyyden parantamiseen. Mainostajille avautui lukuisia uusia mahdollisuuksia omien tuotteiden ja palveluiden esille tuomiseen sekä verkkolehden että joka toinen viikko lähetettävän uutiskirjeen kautta.

UUTINEN -
Leffailta ystävän seurassa!

Ystävänpäivän kunniaksi haluamme hemmotella 15 nopeinta perjantain (12.2.) koulutusilmoittautujaa tarjoamalla Netflixin leffalahjakortin ja evääksi vielä popcornit.

UUTINEN -
Energiauutiset ehdolla Edit2020-kansikuvakilpailussa

Energiauutiset on valittu Aikakausmedian järjestämän Edit2020-kilpailun kansikisaan. Tuomaristo valitsee kilpailuun mielestään 20 parasta lehden kantta, joiden paremmuus ratkaistaan yleisöäänestyksessä. Kisaamme kovassa seurassa, pistähän siis sinäkin äänestäen!

BLOGI -
#Myytinmurtajat: Viisi myyttiä virtuaalikoulutuksista

Virtuaalinen kouluttautuminen on vielä melko uusi tapa kehittää osaamista. Siihen liittyykin melkoinen määrä toiveita ja innostusta, mutta myös harhaluuloja. Janne murtaa blogissaan viisi yleisintä uuden tekniikan hyödyntämiseen liittyvää myyttiä.

UUTINEN -
Miten kaukolämmöstä tehdään asiakkaan ykkösvalinta?

Kaukolämpöyhtiöille suunnatusta virtuaalisesta Asiakas keskiöön -koulutusohjelmasta saatte käytännön työkaluja sekä sparraustukea asiakastyön kehittämiseen.